1 Mayıs 2014 Perşembe

Gezdim Gördüm Vol.1

Ara sıra arkadaşlarım ile dışarıya çıkıyorum. Bu dışarı cikislarimda gittiğim yerleri de size anlatayım burada istedim. Dün akşam bir Mayıs nedeni ile bir kaç arkadaşım ile buluştum. Zaten 19.15'e kadar dersim vardı ondan sonra da dersten bir arkadaşım ile Mainz'e geçtik ve saat 20.00'de buluştuk. Bu güne kadar hiç gitmemiştim. Dükkânın adı Santiago.Küba esintileri var bu dükkanda.
Tam çarşının ortasında bulunan bir yan sokakta. Dışarıda da oturma seçeneği var ama dün buralar yağmurluydu efendim.

içeride oturduğumuz için içerinin duvarlarına bayıldım. Duvarlar gazete afişleri gibi süslenmiş. Fotoğraflar var. Yazılar var. Elinizi dokundurdugunuzda girintili çıkıntılı.


Rodano dedikleri bir hamur parçası yedim. Kocaman hamurun içini dolduruyorlar ve birlikte pişiriyorlar. Bir nevi dev sigara böreği diyebiliriz. Ton balıklı olanından aldım. Tüm gün fazla bir şey yemediğim için bitirebildim ama öncesinde yemek yemiş olsaydım kesinlikle bitiremezdim. O kadar doyurucuydu.

Ödeme yapmak istediğimde garsona kart ile ödeyeceğim dediğimde ya benimle gelin yada bankamatik kartınızı bana verin dedi. Var mi lan bende öyle bir göz. Tabi ki bende sizinle geleceğim dedim. Sonra bana sadece şifrenizi girerek ödeme yaparsanız kabul ederim, imza ile değil dedi. Bende acı acı gülümsedim.
A be canım sen şifre ile yada imza ile ödeme yapılma şekli tamamen sende bulunan alete bağlı, sen bunu bilmiyorsun tabi ki. Beni böyle uyuz edince bahsiste vermedim. Hadi yallah dedim.
Not: Fotoğraflar Google amcadan alıntıdır çünkü benim cektiklerim ışıklandırma yüzünden hiç güzel olmamış.
Not Not: Az sonra kendi blogumda da son okuduğum kitabı anlatacağım. Bana da ugrayin.

Ahu Kader
Iny(A)hu'dan masallar dinlediniz. Esen kalin.

5 yorum:

  1. Güzel bir yere benziyo garson hariç :P
    Dur dur geliyorum hemen sanada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cok güzeldi. Garson bize bakan garson degildi. Yanimizdan gecerken hesabi isteyince oldu. Bize bakan garson bayanlar cok iyiydi. Bu yüzden buraya yine giderim yani.

      Sil
  2. Midem açlıktan zil çalıyomuşta haberim yok bende niye ağırıyo diyodumm fotoğrafı görünce aklıma geldi yemek yemek :d
    O tabaktaki şey ne hiç bilmiyorum ama canım çektiii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabakta ki sey dedigim gibi bir nevi dev sigara böregi. Ici Ton balik, peynir, sogan ile doluydu. Güzeldi. Madem acsin canim kalk yemek ye :)

      Sil